Zespół

W ramach struktur organizacyjnych Condohotels Management pracuje zespół złożony z  pracowników obsługi oraz kadry managerskiej. Spółka pozyskując nowych pracowników starannie dobiera ich według określonego profilu osobowościowego, stawiając kompetencje twarde przyszłych pracowników dopiero w drugim szeregu istotnych kryteriów wyboru. Najważniejsze są tzw. kompetencje miękkie. W ten sposób budowany jest perspektywiczny zespół pracowniczy, który przygotowany jest do skutecznego prowadzenia działań operacyjnych, a także strategicznych działań ekspansywnych (rozwój firmy i prowadzonej działalności). Efektywność biznesową Spółka osiąga m.in. poprzez rzetelnych managerów oraz doświadczoną kadrę zarządczą – przyznając im określone kompetencje oraz wprowadzając zadaniowy tryb pracy w oparciu o realizację wspólnie wyznaczonych celów.

OK, nie pokazuj więcej tej informacji.

Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy
w naszej Polityce Prywatności.