Marketing i PR

Condohotels Management prowadzi zaplanowane działania marketingowe z obszaru:

  • Reklamy i promocji,
  • Analizy rynku i konkurencji,
  • Analizy potrzeb konsumenckich oraz informacji zwrotnej od Klientów/Gości,
  • Public relations,
  • Revenue management.

Wszelkie działania tego typu realizowane są w ramach zaplanowanych na dany rok budżetów marketingowych, obejmujących koszty i przewidywany zakres działań.

Spółka promuje swoje usługi, obiekty, produkty w ramach prowadzonych kampanii promocyjno-reklamowych o określonym zasięgu – bądź to regionalnym, bądź ogólnopolskim – w zależności od potrzeb i specyfiki produktu/oferty. Spółka dba o dobry i skuteczny PR, który jest efektem zaplanowanych i skoordynowanych w czasie działań, mających na celu budowanie wizerunku Spółki jako profesjonalnego i efektywnego operatora hotelowego, promowanie obiektów i usług, budowanie pozytywnych i długotrwałych relacji z wybranymi przedstawicielami wyselekcjonowanych mediów. Mierzalnym efektem działań są publikacje prasowe w prasie ogólnopolskiej, Internecie, telewizji, radiu, a także obecność w mediach z branży hotelarskiej.

OK, nie pokazuj więcej tej informacji.

Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy
w naszej Polityce Prywatności.