Działania sprzedażowe

Spółka prowadzi skoordynowane i zaplanowane działania sprzedażowej w ramach prowadzonej działalności hotelowo-usługowej, które uznała za priorytetowe dla realizacji założonych celów biznesowych w wyznaczonym czasie.

W ramach prowadzonych działań pro-sprzedażowych można wymienić:

  • Profesjonalny Dział Sprzedaży Condohotels Management, który składa się z doświadczonych i skutecznych profesjonalistów z branży hotelarskiej, prowadzących pro-aktywne działania sprzedażowe na terenie całego kraju. Dział sprzedaży koncentruje się na klientach grupowych, konferencyjnych (MICE) oraz korporacyjnych (umowy na obsługę hotelową pracowników korporacji będących Klientami Condohotels Management).

  • Kooperację z wyselekcjonowanymi partnerami, do których można zaliczyć: biura podróży, agencje eventowe, duże korporacje, firmy i instytucje, portale rezerwacyjne (np. booking.com, hrs.com, Net Media).

  • Pro-sprzedażową politykę motywacyjną i kulturę organizacyjną, która obejmuje pracowników mających bezpośredni wpływ na decyzje Klientów lub bezpośredni kontakt z nimi. Budowanie przez Zarząd świadomości, iż każdy z pracowników – w sposób pośredni lub bezpośredni – ma wpływ na wyniki sprzedażowe Spółki.
OK, nie pokazuj więcej tej informacji.

Umieszczamy na Twoim urządzeniu pliki cookie, celem usprawnienia działania tej strony www. W każdej chwili możesz usunąć i zablokować dalsze umieszczanie plików cookie zmieniając ustawienia przeglądarki. Szczegółowe informacje na temat plików cookie zamieściliśmy
w naszej Polityce Prywatności.